13 januari 2019

PvdA trapt verkiezingsjaar af op nieuwjaarsborrel.

Lijsttrekker van de PvdA-Statenfractie Zuid Holland, Anne Koning, komt donderdag 17 januari naar de nieuwjaarsborrel van PvdA Westland. Inwoners van Westland kunnen haar, de fractie en het bestuur van PvdA Westland en de burgemeester ontmoeten en een succesvol politiek jaar wensen.

Anne Koning uit Delft voert de lijst van de Partij van de Arbeid aan bij de komende Provinciale Statenverkiezingen in maart volgend jaar. Koning (1970) is al twee termijnen Statenlid voor de PvdA, was eerder wethouder in Delft en lid van de Eerste Kamer. Koning: ‘We pakken woningnood aan, werken aan droge voeten ook als het heel hard regent en zetten ons in voor eerlijke banen. Dat doet de PvdA in de provincie, het waterschap en in de Eerste Kamer.’

Iedereen is donderdagavond vanaf 19.30 uur welkom op de PvdA borrel in Bij5 te Naaldwijk. Fractievoorzitter Nico de Gier en Anne Koning zullen om 20.00 uur kort vooruitblikken naar dit verkiezingsjaar.