OV-Meldpunt Bus 27
Progressief Westland opent OV-Meldpunt Bus 27
HTM heeft sinds 27 september 2010 bus 27 vervangen door een acht-persoons taxi. Voor vele gebruikers van bus 27 kwam dit besluit van HTM als een onaangename verrassing. Progressief Westland heeft sinds de vervanging van de bus diverse klachten ontvangen.
Gebruikers van bus 27 hebben zich met klachten gemeld bij Progressief Westland over o.a. onveiligheid en beperkte ruimte. Progressief Westland wil deze klachten verzamelen en actie ondernemen om deze situatie z.s.m. te verbeteren.
Progressief Westland heeft eerder gebruikers van het openbaar vervoer in de gelegenheid gesteld om klachten en incidenten te melden via een meldpunt. Ook is het meldpunt in het leven geroepen om suggesties voor verbetering van het openbaar vervoer te delen.
Het hebben van een meldpunt OV past in de constante campagne van Progressief Westland voor de verbetering van het openbaar vervoer. Het meldpunt voor klachten over bus 27 is bereikbaar via [email protected] of het reactieformulier op www.progressiefwestland.nl.
Namens Progressief Westland
Mohamed El Mokaddem